Vanliga frågor

Hur kontaktar jag er?

Du kan mejla oss på kundeservice@nordivasverige.se, där vårt kundserviceteam står redo att hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva.

Skickar ni till hela världen?

Nej, vi levererar endast inom Sverige.

Varifrån skickar ni era produkter?

Vi skickar våra produkter direkt från vårt lager i Hongkong.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt, behöver du kontakta oss inom 12 timmar efter att du har lagt din beställning om du vill göra ändringar eller avboka. Efter det kan vi tyvärr inte ändra beställningen – men du har alltid möjlighet att returnera den för full återbetalning när du har tagit emot den.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar alla vanliga betalningsmetoder:
Visa, Mastercard, American Express (AMEX), Klarna, Vipps och PayPal.

När behandlas min beställning?

Alla beställningar behandlas och skickas från vårt lager.
Vi behandlar beställningar måndag till fredag (inte på helger). Behandlingstiden är vanligtvis 1–3 arbetsdagar, och beställningen skickas dagen efter.
Observera: Under högtider och reaperioder kan behandlingstiden vara något längre.

Hur lång är leveranstiden?

På grund av hög efterfrågan är den normala leveranstiden 1–2 veckor.

Vad händer om jag inte får min beställning?

Om du inte har tagit emot din beställning inom 30 dagar efter att den skickats, återbetalar vi hela beloppet.

Måste jag betala tull och moms?

Alla priser visas i svenska kronor (SEK) och inkluderar moms (25 %).
Som ett momsregistrerat företag ser vi till att du inte får några extra kostnader vid leverans – inga tullavgifter, avgifter eller liknande.
Om du mot förmodan skulle få en avgift från transportören eller Tullverket, kontakta oss innan du betalar – vi hjälper dig gärna att säkerställa korrekt och rättvis hantering.