Gå vidare till innehåll
Du kan mejla oss på kundeservice@nordivasverige.se, där vårt kundserviceteam står redo att hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva.
Nej, vi levererar endast inom Sverige.
Vi skickar våra produkter direkt från vårt lager i Hongkong.
Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt, behöver du kontakta oss inom 12 timmar efter att du har lagt din beställning om du vill göra ändringar eller avboka. Efter det kan vi tyvärr inte ändra beställningen – men du har alltid möjlighet att returnera den för full återbetalning när du har tagit emot den.
Vi accepterar alla vanliga betalningsmetoder:
Visa, Mastercard, American Express (AMEX), Klarna, Vipps och PayPal.
Alla beställningar behandlas och skickas från vårt lager.
Vi behandlar beställningar måndag till fredag (inte på helger). Behandlingstiden är vanligtvis 1–3 arbetsdagar, och beställningen skickas dagen efter.
Observera: Under högtider och reaperioder kan behandlingstiden vara något längre.
På grund av hög efterfrågan är den normala leveranstiden 1–2 veckor.
Om du inte har tagit emot din beställning inom 30 dagar efter att den skickats, återbetalar vi hela beloppet.
Alla priser visas i svenska kronor (SEK) och inkluderar moms (25 %).
Som ett momsregistrerat företag ser vi till att du inte får några extra kostnader vid leverans – inga tullavgifter, avgifter eller liknande.
Om du mot förmodan skulle få en avgift från transportören eller Tullverket, kontakta oss innan du betalar – vi hjälper dig gärna att säkerställa korrekt och rättvis hantering.